ЗДО №3, Сквирський ЗДО №3 ”Берізка”, Сквира
Київська область, Білоцерківський район

Плєкаємо особистість дошкільника

Приймайте дитину такою, як вона є. Будуйте ваше спілкування на позитивних емоціях. Виявляйте симпатію, любов, довіру, доброту, турботу тощо. А також завжди будьте справедливими у своїх словах і діях

Організовуйте освітню діяльність, спираючись на знання психологічних закономірностей розвитку дітей. Обирайте доцільні засоби впливу. Постійно урізноманітнюйте та збагачуйте методи та прийоми педагогічної взаємодіїз дітьми

Відмовтеся від критики помилок і безпричинного оцінювання дитини. Натомість створюйте ситуації успіху в різних видах побутової, творчої та ігрової діяльності. Заохочуйте та схвалюйте старанність дитини. Підкреслюйте її успіхи в досягненні конкретного результату
Упорядкуйте універсальне розвивальне середовище групи та наповніть його згідно із сучасними вимогами. Так ви створите позитивну атмосферу співпраці та сприятимете формуванню дружніх стосунків між дітьми. А отже, розвиватимете в дітей емпатію та вміння розуміти одне одного Встановіть разом із дітьми певні правила та норми поведінки у групі. Попередьте дітей про відповідальність за небажані вчинки, зокрема про можливі обмеження та заборони за свідоме порушення встановлених правил. Обговорюйте разом, як можна виправити наслідки деструктивних учинків

Навчайте дитину долати труднощі відповідно до її віку та можливостей. Наприклад, доводити розпочату справу до кінця; самостійно робити те, що вже вміє; спокійно сприймати відмову від інших дітей в ігрових ситуаціях; обирати,чим зайнятись у вільний час, тощо. Такі дії стимулюватимуть розвиток вольової сфери дитини

Упорядкуйте універсальне розвивальне середовище групи та наповніть його згідно із сучасними вимогами. Так ви створите позитивну атмосферу співпраці та сприятимете формуванню дружніх стосунків між дітьми. А отже, розвиватимете в дітей емпатію та вміння розуміти одне одного

Встановіть разом із дітьми певні правила та норми поведінки у групі. Попередьте дітей про відповідальність за небажані вчинки, зокрема про можливі обмеження та заборони за свідоме порушення встановлених правил. Обговорюйте разом, як можна виправити наслідки деструктивних учинків

Упроваджуйте «РїРµРґР°РіРѕРіС–РєСѓ моменту», щоб формувати найліпші особистісні якості дитини. Невідкладно реагуйте РЅР° порушення правил чи конфлікт РјС–Р¶ дітьми. Моделюйте освітню діяльність СѓРїСЂРѕРґРѕРІР¶ РґРЅСЏ Р·Р° РґРѕРїРѕРјРѕРіРѕСЋ РІРёС…РѕРІРЅРёС… РґС–Р№ Сѓ певних ситуаціях

Логін: *

Пароль: *